Uwolnij swój potencjał.

Realizacje
Realizacje

Jak zwiększyliśmy zainteresowanie jazdą próbną Subaru?

Strategiczne wykorzystanie kampanii Google Ads dla lidera w segmencie kompaktowych SUV-ów.

ZAKRES DZIAŁAŃ

  • Strategia reklamowa
  • Kampanie Google Ads
  • Analityka
  • Wsparcie marketingowe
  • Raportowanie

Subaru Polska, główny przedstawiciel marki na polskim rynku, zgłosił się do nas z potrzebą wzmocnienia swojej pozycji online. Działania rozpoczęliśmy od analizy, która ukierunkowała nas na precyzyjnie targetowane kampanie Google Ads.

Główne cele i wyzwania projektowe

  • Wzrost liczby zapytań o jazdę próbną.
  • Zwiększenie widoczności marki.
  • Integracja kampanii Google Ads z działaniami prowadzonymi w social media oraz tradycyjnych kanałach marketingowych.

Strategiczne działania Google Ads

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zestaw kampanii w różnych formatach: reklamy w wyszukiwarce, displayowe, remarketingowe oraz wideo na YouTube. Skupiliśmy się na precyzyjnym doborze grup odbiorców i regularnej optymalizacji kampanii, co pozwoliło znacząco zwiększyć widoczność marki Subaru Polska w sieci oraz skutecznie dotrzeć do kluczowych segmentów użytkowników.

Pozyskiwanie leadów na jazdy próbne

Prowadzone działania przyczyniły się do osiągnięcia celów biznesowych – dotarliśmy do osób zainteresowanych testowaniem samochodów Subaru.

Rewolucja na rynku motoryzacji

Premiera nowego modelu

Wykorzystując zaawansowane narzędzia Google Ads, precyzyjnie trafiliśmy do klientów na każdym etapie ich ścieżki zakupowej – od osób poszukującyh, aż po tych gotowych do podjęcia decyzji.

To podejście pozwoliło nam osiągnąć szeroki zasięg, angażując zarówno nowych, jak i obecnych klientów marki.

Wyprzedaż rocznika – strategia retargetingu

Jasno określone cele pozwalają nam skutecznie dobierać rozwiązania. Tym razem naszym zadaniem było dotarcie do osób, które już wcześniej interesowały się samochodami marki Subaru Polska i poinformowanie ich o wyprzedaży rocznika. Do realizacji wykorzystaliśmy strategię retargetingu – skutecznie docierając do wybranej grupy odbiorców.

„IVN to niezastąpiony i sprawdzony partner w budowaniu naszej marki.”

Dbają o nasze social media, kampanie płatne i wspierają strony www. Kreatywność, profesjonalizm oraz efektywność działań sprawiły, że z pełnym przekonaniem polecamy ich usługi.

Paweł Latała

Dyrektor marketingu w Subaru Polska

Sezonowe akcje, które zwiększają zaangażowanie

Nasze działania cechuje elstyczność i umiejętność odpowiadania na potrzeby rynku oraz odbiorców. Skutecznie więc dostosowywaliśmy kampanie do sezonowości w branży oraz wspieraliśmy działania Subaru Polska podczas akcji promocyjnych.

Skuteczne dotarcie do klientów marki

Nasze działania reklamowe wpierają Subaru Polska, wzmacniając pozycję marki na rynku motoryzacyjnym.

271%

Zwiększenie liczby kliknięć

+7 mln

Wyświetleń reklam w 2023

636%

Wzrost konwersji w ostatnim roku

0,12 zł

Koszt średniego kliknięcia

Porozmawiajmy
o Twoim projekcie

Umów się na bezpłatną konsultację
i zobaczymy, jak możemy Ci pomóc.