Social Media Specialist
Hybrid 5500 - 7500 PLN (B2B/UoP)Opis stanowiska
IVN powstało, aby pomagać firmom rozwijać ich biznes, dostarczając kreatywne rozwiązania marketingowe, designerskie i webowe. Budujemy długotrwały sukces marek: realizujemy skuteczne kampanie marketingowe, podnosimy sprzedaż, zwiększamy widoczność, pozyskujemy nowych klientów, kreujemy zapadający w pamięć wizerunek. Nasza siła tkwi w solidnie wypracowanych procesach, standardach i wartościach.
Pracujemy dla znanych i rozpoznawalnych klientów, takich jak: Subaru, Ania Starmach, Gree, czy Philip Morris.
Aktualnie szukamy do naszego zespołu Specjalisty Social Media i Content Marketing. Jeżeli rozumiesz świat marketingu online, nie boisz się wyzwań, a Twoja głowa jest pełna kreatywnych pomysłów – aplikuj do nas!
Jakie będą Twoje obowiązki na tym stanowisku?
- Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej na Facebooku, Instagramie i LinkedInie.
- Planowanie kalendarza postów, uwzględniając aktualne trendy i cele marketingowe.
- Prowadzenie i monitorowanie profili firmowych Klientów na rynku polskim i zagranicznym.
- Tworzenie i redagowanie treści, w tym artykułów, opisów produktów i innych materiałów marketingowych.
- Angażowanie społeczności poprzez odpowiedzi na komentarze, wiadomości prywatne i interakcje z obserwującymi.
- Monitorowanie i analizowanie wyników działań w mediach społecznościowych oraz raportowanie ich do klienta.
Co jest dla nas ważne?
- Minimum 2-letnie doświadczenie przy zarządzaniu SM i Content Marketingu.
- Znajomość języka angielskiego, umożliwiająca obsługę profili na rynku zagranicznym
- Umiejętności redakcyjne: poprawna pisownia i gramatyka w treściach oraz umiejętność dostosowania tonu i stylu do różnych platform.
- Znajomość najnowszych trendów i najlepszych praktyk w marketingu cyfrowym.
- Kreatywność i wyczucie estetyki.
- Samodzielność w pracy oraz dokładność i terminowość,
- Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
- Inicjatywa, energia w działaniu, pozytywne nastawienie.
Co oferujemy w zamian?
- Pracę w oparciu o UoP albo B2B, ale jesteśmy otwarci na Twoje potrzeby
- Możliwość pracy zdalnej – w wymiarze do 80%.
- Elastyczne godziny pracy.
- Wspólne wyjścia i imprezy integracyjne.
- Pracę w komfortowym, dobrze zorganizowanym środowisku.
- Nasze wartości: Odpowiedzialność; Koncentrowanie na rozwiązaniach; Budowanie i dzielenie się wiedzą; Otwartość; Dobra komunikacja.
- Szkolenia, konferencje, dostęp do firmowej biblioteczki.
- Pracę w dobrze zorganizowanej przestrzeni w Krakowie (Śródmieście)
Chcesz do nas dołączyć?
Aplikuj teraz