Uwolnij swój potencjał.

Realizacje
Realizacje

Nowe życie społeczności online największego centrum wspinaczkowego w Małopolsce

Strategia i obsługa kanałów social media dla Centrum Wspinaczkowego Forteca w Krakowie.

Zobacz online

ZAKRES DZIAŁAŃ

  • Strategia marketingowa
  • Wsparcie graficzne
  • Kampanie Meta Ads
  • Obsługa social media
  • Doradztwo marketingowe
  • Wdrożenie analityki

 

Centrum Wspinaczkowe Forteca to największa sieć centrum wspinaczkowych w Małopolsce i jedno z najbardziej rozpoznawalnych miejsc związanych ze wspinaczką sportową w Krakowie.

Właściciel CWF zwrócił się do nas z prośbą o stworzenie strategii komunikacji w social media, celem uporządkowania działań prowadzonych w internecie i zwiększenia ich skuteczności.

 

Główne cele i wyzwania projektowe

  • Odświeżenie wizerunku w social media.
  • Podkreślenie roli prekursora wspinaczki sportowej w Małopolsce.
  • Ujednolicenie komunikacji pomiędzy fanpage’ami poszczególnych lokalizacji.
  • Reaktywacja kanału komunikacji na Instagramie.
  • Zwiększenie zaangażowania stałych odbiorców.
  • Zainteresowanie nowych klientów ofertą CWF.

Analiza SWOT

Analityka to kluczowy fundament działań marketingowych, na których opieramy nasze strategie. Zawsze przykładamy do niej szczególną uwagę.

Przeanalizowaliśmy dotychczasowe działania prowadzone przez naszego klienta oraz aktywność konkurencji, aby lepiej zrozumieć branżę i opracować skuteczne rozwiązania.

Strategia komunikacji

Strategia obejmuje wszystkie kluczowe elementy komunikacji na wybranych kanałach social media – od tonu głosu marki, przez identyfikację graficzną, aż po strategię contentową i inne działania marketingowe. Nasze podejście zapewnia spójną i efektywną obecność marki w sieci, odpowiadającą na potrzeby i oczekiwania odbiorców.

Wdrożenie strategii

Skuteczność nawet najlepiej opracowanej strategii można ocenić tylko po jej wprowadzeniu. Zgodnie z naszymi założeniami, odświeżyliśmy wygląd i identyfikację Centrum Wspinaczkowego Forteca na ich profilach social media. Regularnie publikowaliśmy posty, zarządzaliśmy treściami i monitorowaliśmy wyniki.

Kampanie płatne do osób zainteresowanych wspinaczką

W kampaniach Meta Ads postawiliśmy na prezentację sportowej oferty. Reklamy miały trafić do osób zainteresowanych wspinaczką oraz tych, które nigdy nie miały okazji spróbować tej aktywności. Wyodrębniliśmy główne cele reklam:

  • Wzbudzenie zainteresowania ofertą z wykorzystaniem dynamicznych formatów wideo.
  • Kierowanie użytkowników na stronę kontaktową w celu ułatwienia zapisów na zajęcia.
  • Aktywizacja społeczności i budowanie ich zaangażowania.

Kreacje na Facebooku i Instagramie

Formaty dopasowane do grupy docelowej

Najskuteczniejszymi formatami reklam stały się materiały wideo i karuzela. Stworzyliśmy dynamiczne rolki, które zachęcały do zapisów na stałe zajęcia z instruktorem. 

Analiza, strategia, akcja!

Po wprowadzeniu odświeżonej komunikacji oraz przeprowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych, Centrum Wspinaczkowe Forteca zwiększyło swoje zasięgi ponad stukrotnie!

113%

Więcej wizyt na Instagramie

3 949%

Zwiększony zasięg organiczny

112%

Zasięgi reklam w I półroczu 2024

140%

Wzrost interakcji na profilu

Porozmawiajmy
o Twoim projekcie

Umów się na bezpłatną konsultację
i zobaczymy, jak możemy Ci pomóc.