Uwolnij swój potencjał.

Realizacje
Realizacje

Digital marketing dla największego przedsiębiorstwa klimatyzacyjnego

Jak skuteczna strategia marketingowa Gree Polska przyciągnęła nowych klientów i zwiększyła rozpoznawalność marki.

Zobacz online

ZAKRES DZIAŁAŃ

  • Strategia marketingowa
  • Pozycjonowanie (SEO)
  • Kampanie Google Ads
  • Kampanie Meta Ads
  • Obsługa Social Media

 

Gree to największe przedsiębiorstwo klimatyzacyjne i producent co trzeciego klimatyzatora na świecie. Marka zajmuje pierwsze miejsce w sprzedaży urządzeń w Polsce. Firma Free Polska, przedstawiciel marki Gree na rodzimym rynku, zgłosił się do nas z  potrzebą uporządkowania działań w digital marketingu.

 

Główne cele i wyzwania projektowe

  • Opracowanie strategii digital marketingowej.
  • Zwiększenie rozpoznawalności marki Gree.
  • Wzrost sprzedaży produktów w Polsce.
  • Wzmocnienie współpracy z instalatorami.
  • Stworzenie efektywnej i spójnej komunikacji.

Strategia digital marketing

Przygotowaliśmy szczegółowy plan działań w digital marketingu, dopasowany do specyfiki branży klimatyzacyjnej, w której sezonowość ma kluczowe znaczenie. Dzięki temu mogliśmy odpowiednio zaplanować działania w czasie, by przyciągnąć uwagę klientów we właściwych momentach.

Cały proces zaczęliśmy od audytu wcześniejszych działań, analizy konkurencji oraz serii spotkań z zespołem Gree, aby dobrze poznać potrzeby dwóch głównych grup odbiorców: klientów końcowych i instalatorów.

Realizowaliśmy pełen zakres działań: od strategii SEO i content marketingu, przez kampanie w Social Mediach, aż po reklamy Google Ads i promocje na ogólnopolskich portalach.

DIGITAL MARKETING ROADMAP

Kampanie SEM
Social Media
Content SEO

  • Przygotowaliśmy plan pierwszych działań promocyjnych dla marki Gree.
  • Określiliśmy budżet obejmujący inwestycje w analitykę, kampanie Google Ads, Meta Ads i działania sezonowe.
  • Stworzyliśmy lejek sprzedażowy, zadbaliśmy o spójność strategii w mediach społecznościowych oraz rozwinęliśmy treści na stronie internetowej.

Generowanie leadów z pomocą Google Ads

Skupiliśmy się na poznaniu ścieżki zakupowej i zachowań potencjalnych klientów. Wiedząc, że wyszukiwarka to jedno z głównych miejsc, gdzie potencjalni klienci szukają klimatyzacji, zadbaliśmy o obecność reklam Gree na czołowych pozycjach dla najważniejszych fraz.

Nasze działania obejmowały również wyświetlanie banerów na największych serwisach ogólnopolskich oraz na platformie YouTube. Efekt? Dzięki kampaniom Google Ads znacząco wzrosło zainteresowanie marką Gree wśród osób poszukujących rozwiązań w zakresie klimatyzacji i ogrzewania.

Skuteczna optymalizacja SEO

Przeprowadziliśmy kompleksową optymalizację struktury serwisu www, skupiając się na nagłówkach, meta tagach i wewnętrznym linkowaniu. Regularnie monitorowaliśmy słowa kluczowe, co pozwoliło nam dynamicznie dostosowywać treści do zmieniających się trendów. Efekt? Na bieżąco tworzyliśmy wartościowy content, który odpowiadał na potrzeby użytkowników .

  • 100% więcej słów kluczowych w TOP 3
  • 253% wzrostu ruchu na stronie w ciągu roku
  • +268% użytkowników w 2021 w porównaniu do 2020

Wyniki w Direct Answer Google

Dzięki precyzyjnie opracowanej strategii treści Gree Polska zaczęło zdobywać najwyższe pozycje w Direct Answer Google – odpowiedziach wyświetlanych na szczycie wyników wyszukiwania. Przy kluczowych zapytaniach, takich jak „jak wybrać klimatyzator”, użytkownicy od razu napotykają treści naszego klienta, co umacnia jego wizerunek jako eksperta w branży. Taki wynik to efekt synergii między szczegółową analizą słów kluczowych, a tworzeniem wartościowych, angażujących treści dopasowanych do oczekiwań odbiorców.

Social Media jako narzędzie do budowania relacji z klientami

Regularne i przemyślane zarządzanie kanałami Social Media umożliwiło szybszą reakcję na potrzeby klientów oraz efektywną promocję nowych rozwiązań.

Nasze treści na profilach Facebook, Instagram oraz LinkedIn pomogły w dotarciu do różnych segmentów odbiorców, wzmacniając relacje zarówno z klientami indywidualnymi, jak i partnerami biznesowymi.

  • 198.5% wzrost zasięgów w 2024
  • 47% wzrost obserwujących na LinkedIn
  • 18% obserwujących na Facebooku

Facebook Ads – efekty płatnych kampanii

Wzmocniliśmy pozycję Gree w branży! Precyzyjnie opracowana strategia kampanii Facebook Ads wygenerowała znaczący wzrost sprzedaży oraz zapytań ofertowych. Obsługiwaliśmy kampanie sezonowe, produktowe oraz akcje cykliczne, których odbiorcami byli zarówno klienci indywidualni jak i instalatorzy.

„IVN to zgrany zespół z dużym doświadczeniem. Pełni dobrej energii, profesjonalnie i elastycznie angażują się w realizację projektów. Reagują na wszystkie nasze dodatkowe zapytania i prośby, a stały kontakt odbywa się w serdecznej atmosferze.”

Joanna Leć

Manager Marketingu

Podsumowanie wszystkich działań

Wyniki synchronizacji promocji marki w obszarach B2B i B2C dla Gree Polska.

253%

Wzrostu ruchu na stronie

100%

Więcej słów w Top 3 wyszukiwaniach organicznych

+1600%

Nowych obserwujących w social media

+45%

Więcej wysłanych formularzy rok do roku

Porozmawiajmy
o Twoim projekcie

Umów się na bezpłatną konsultację
i zobaczymy, jak możemy Ci pomóc.